Bordtennisklubben KVIK Næstved

Stiftet 1. oktober 1952

KVIK Næstved er klubben, hvor man lære at spille bordtennis og træne seriøst. Men det er også klubben, hvor man hygger og har det sjovt sammen i et stærkt fællesskab.

KVIK Næstved er klubben for både elitespilleren, turneringsspilleren, motionisten, begynderen – kort sagt KVIK NÆSTVED ER FOR ALLE.

Klub og Træningslokaler:
Herlufsholm Hallen, 1. sal
Herlufsholm Allé 233,  4700 Næstved

Her findes et dejligt klublokale med borde og stole, samt TV og sofa til afslapning. Lokalet er sat fint i stand med malet vægge og nyt loft i uge 7, 2023.
Træningslokalet har 7 borde, som vi har mulighed for at benytte hver dag.
I lokalet findes også et køleskab, hvor man kan købe kolde drikkevarer. Der skal betales kontant eller på mobilpay nr. 647090.

Turnerings- og stævnelokale:
Ellebækskolen, afd Kalbyris
Sportshallen
Solsikkevej 14, 4700 Næstved.

I vores turneringshal har vi 10 borde og her spiller vi nogle af turneringskampene og stævner i weekenden. Vi afvikler også vores klubmesterskab og kan også afholde træningslejre i denne hal.

Klublove / Vedtægter:
Her kan man se klubbens vedtægter

Hvad koster det at spille:
Ungdom begyndere, betaler 1285,00 kr. for en sæson. Spillere i talent- og ungdomstrup, samt senior- og veteranspillere, betaler 1385,00 kr.
Du kan se kontingentsatser og blive medlem her.

Spiller licens:
Hvis man skal deltage i stævner og turneringer skal man have en licens hos Bordtennis Danmark. Denne licens indløses og betales af spilleren selv, en gang i sæsonen og altid inden man spiller sin første kamp ved sæsonstart. Læs mere om spillerlicens.
Vi skal opfordre alle medlemmer til at oprette en bruger på bordtennisportalen. Her løser man selv sin spillerlicens. Man kan også tilmelde og betale stævner, samt se andre informationer om Dansk Bordtennis.

Klubtøj:
KVIK Næstved spiller i rød trøje og med sorte shorts. Dette klubtøj, skal benyttes ved turneringer.
Man kan læse mere om klubtøjet i menuen udstyr.